Skip to main content
CUC2022: Otvaranje u zatvorenom svijetu - postdigitalna znanost i obrazovanje / CUC2022: Opening up in a closed world - postdigital science and education

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pdf
648KB

VIDI Pi je nova, inovativna te u svojoj ideji, jedinstvena obrazovna platforma koja koristi strojno učenje i umjetnu inteligenciju (ML & AI) kao nastavno sredstvo.

VIDI Pi je nova, inovativna te u svojoj ideji jedinstvena obrazovna platforma primjerena učenicima 3. i 4. razreda osnovne škole koja koristi strojno učenje i umjetnu inteligenciju (ML & AI) kao nastavno sredstvo. Osnovna premisa je da učenici kroz igru, u interakciji sa svojom okolinom pomoću posebno razvijenog uređaja, treniraju ML modele uz ostvarivanje predviđenih ishoda učenja. Prikazat ćemo demonstraciju funkcionalnosti platforme iz perspektive nastavnika i iz perspektive učenika. Primarno sučelje za učenike je igra u kojoj oni vode svoj lik i družinu kroz priču koju postupno otkrivaju a upotrebom prijenosnog uređaja povezuju igru sa stvarnom okolinom. Svi zadaci koje učenici sreću u igri su nenasilnog karaktera i omogućuju igračima treniranje i upotrebu modela strojnog učenja na način primjeren njihovoj dobi. Kroz te se zadatke pojavljuju teme koje su im poznate s nastave u drugačijem kontekstu nego što su navikli, gdje učenik preuzima ulogu onog koji poučava. Time što je lik u igračevoj družini odnosno opipljivi uređaj kojeg učenik koristi, taj stroj koji uči postaje za igrača stvaran izazov za pokazivanje znanja. Nastavnik odabirom elemenata priče povezuje igru sa željenim ishodima učenja, a pomoću posebno razvijenog sučelja prati napredovanje učenika i ostvarivanje ishoda. Sustav pruža nastavniku sugestije za odabir onih elemenata priče koji odgovaraju rezultatima igrača unutar igre, omogućujući tako individualizirani pristup učenicima kojima je potreban. Istovremeno, grupirajući učenike sa sličnim rezultatom, VIDI Pi uklanja potrebu za ponavljanjem identičnih odabira. Također su vidljivi trendovi za svakog učenika, po kriterijima koje nastavnik odabere. VIDI Pi platforma omogućuje upoznavanje učenika od najranije dobi sa funkcioniranjem i upotrebom sustava strojnog učenja i umjetne inteligencije uz povezanost sa kurikulom i predviđenim ishodima učenja uz korelacije znanja više predmeta. Na taj način zaista doslovno, učenici uče učeći stroj.

Tomislav Kotnik
VIDI-TO d.o.o.
Croatia

Osnivač i urednik nekoliko informatičkih časopisa (VIDI, NET magazine, Computer World) od 1994. godine sve do danas te nakladnik/urednik 50 izdanja informatičke literature www.knjizara.hr. Sudjelovao 2017/2018 godine u radnoj skupini za izradu Strategije digitalne zrelosti škola. Pokrenuo mnoge natječaje u kojima su sudjelovali projekti učenika i studenata te bio višegodišnji predsjednik žirija natječaja E-novation Award za inovacije. Tijekom 2019. pokrenuo inicijativu VIDI X projekt-Sanjaj i ostvari, koja je okupila desetke inžinjera i IT profesionalaca kako bi se osmislilo prvo hrvatsko razvojno mikroračunalo VIDI X, koje je i proizvedeno u Hrvatskoj a kojeg danas koristi gotovo 80 hrvatskih osnovnih, srednjih strukovnih škola, gimnazija i fakulteta u nastavnim programima podučavanja STEM-a

Tanja Šebalj-Kocet
OŠ "Petar Zrinski" Čabar

Potrebno predznanje: Nisu ptorebna predznanja osim naravno učiteljsko nesporedno iskustvo u radu s djecom što svi sudinici CUC-a imaju

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2021 Zakon Group LLC