Skip to main content
CUC2022: Otvaranje u zatvorenom svijetu - postdigitalna znanost i obrazovanje / CUC2022: Opening up in a closed world - postdigital science and education

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pdf
3.0MB

Uključi me!

Uvodni dio radionice bit će teoretski s ciljem kratkog upoznavanja sudionika s Book Creatorom kao inkluzivnim alatom. Osnivač Book Creatora, Dan Kemp, otac je djeteta s posebnim potrebama i radi toga je i osmislio ovaj alat jer vjeruje u jednakost u obrazovanju. To nije samo digitalni alat za stvaranje online knjiga. Glavni mu je zadatak diferencirano učenje, iako se pri predstavljanju tog alata rijetko to spominje. Mnogi naši učenici imaju razvojne probleme koji negativno utječu na njihove sposobnosti. Bez obzira jesu li njihove poteškoće jezične, motoričke, slušne, vidne, misaone ili tjelesne, cilj kreiranja sadržaja u Book Creatoru je angažman i samostalno učenje ovisno o poteškoći i potrebi učenika te stvaranje ugodnog, diferenciranog i inkluzivnog okruženja. Budući da je danas tehnologija dostupna gotovo svim učenicima, bez obzira na sposobnosti, edukatorima je omogućeno prilagoditi sadržaje učenicima različitih sposobnosti i potreba. Jednakost, uključenje, veći angažman, diferencijacija sadržaja, prilagodba različitim sposobnostima i potrebama učenika uz Book Creator postaje kreativna zabava. Primjerima iz prakse sudionici će saznati kako se poslužiti Book Creatorom radi zadovoljenja potreba učenika i poštivanja preporuka stručnjaka, kako prilagoditi nastavne sadržaje, književna djela ili pak kako naučiti učenika da se sam izražava stvarajući sadržaje unutar Book Creatora, te na koji način i u koju svrhu iskoristiti njegove inkluzivne značajke. Tijekom praktičnog dijela radionice sudionici će otvoriti Book Creator račun i uz vođenje isprobati inkluzivne mogućnosti alata (font, prored, podloga, audio zapisi – s transkriptom ili bez, video zapisi – s titlovima ili bez, čitanje naglas, govorni unos teksta, izražavanjem stripom, navigacija tipkovnicom, ugradnja interaktivnih sadržaja i dr.) Sudionici će imati mogućnost postavljati pitanja i zatražiti dodatna pojašnjenja. Na kraju izlaganja moći će preuzeti materijale s vodičima, predlošcima i primjerima za korištenje koji će svim polaznicima kao i drugim zainteresiranima nakon radionice biti dostupni putem poveznice http://ibit.ly/L1iL a koji će se vremenom dopunjavati.

Lidija Cvetko
Osnovna škola Alojzija Stepinca
Croatia

Učiteljica razredne nastave s 29 godina radnog iskustva. Učitelj mentor, MIE Trainer, MIE Expert i MIE Fellow za 2021./2022., Wakelet, Book Creator i ClassDojo Ambassador, Nearpod i Pear Deck Certified Author, Level 1 i Level 2 Google Certified Author. Voditeljica je aktivnosti i webinara o digitalnim alatima u eTwinning projektu Webučionica putem kojeg se u posljednje četiri godine svakodnevnim webinarima i s nekoliko višednevnih edukacija (“Osnovni izazov”, “Ljetni izazov”, “Zimski izazov” i “Suradničko učenje”) educiralo oko 13 000 prosvjetnih djelatnika iz RH i regije. Posljednje dvije godine dobitnica je nagrade za najboljeg odgojno-obrazovnog radnike koju dodjeljuje Ministarstvo znanosti i obrazovanja. Autorica i suautorica je dodatnih digitalnih sadržaja uz udžbenike u izdanju Profila. Nastavni proces, u učionici i online, obogaćuje raznim digitalnim alatima koji doprinose ostvarivanju ishoda nastavnih sadržaja, jednostavnim i pristupačnim za korištenje učenicima i roditeljima.

Ivana Frančić
Osnovna škola Ivana Filipovića
Croatia

Učiteljica razredne nastave s osam godina radnog iskustva. MIE Expert, MIE Trainer za 2021./22. Book Creator, Wakelet i Buncee ambasadorica. Voditeljica mnogih webinara o uporabi digitalnih alata u nastavi za učitelje i nastavnike u sklopu eTwinning projekta Webučionica. Autorica projekta na eTwinningu. U svome radu voli koristiti digitalne alate koji su zanimljivi učenicima i laki za korištenje.

Potrebno predznanje: uporaba računala (iskustvo u radu s računalom) organizacijske vještine suradničke vještine

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2021 Zakon Group LLC