Skip to main content
CUC2022: Otvaranje u zatvorenom svijetu - postdigitalna znanost i obrazovanje / CUC2022: Opening up in a closed world - postdigital science and education

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pptx
35.8MB

DarMar - daroviti u sustavu obrazovanja

Daroviti učenici dio su našeg obrazovnog sustava te im je potrebno prilagoditi metode i oblike rada koji će omogućiti da se njihov potencijal u potpunosti razvije ali i pružiti im emocionalnu i socijalnu podršku. Rad s darovitima u Hrvatskoj još uvijek nije zakonom jasno definiran tako da je svaki dobar primjer korak naprijed na tom putu. Primjerom iz prakse u osnovnoj školi gdje se provodi projekt identifikacije i rada s potencijalno darovitim učenicima bit će prikazane brojne aktivnosti koje su provedene od samog procesa identifikacije do načina rada kroz radionički oblik nastave, istraživačke zadatke, mozgalice, zagonetke, asocijacije, prezentacije, posjete mentora, problemsko učenje, informatičke aktivnosti, posjete izvan škole, igre i didaktička pomagala, projekte itd. Predavačice će predstaviti plan aktivnosti i strategije koje primjenjuju u radu s potencijalno darovitim učenicima u izvannastavnoj grupi raSTEM. Osim uključivanja u izvannastavnu aktivnost, nužno je osvijestiti da su daroviti učenici djeca s posebnim potrebama i da je dužnost odgojno-obrazovnih djelatnika koji rade s njima osigurati im individualni pristup. Predavačice će podijeliti svoje ideje i predstaviti strategije koje one primjenjuju u radu s darovitim učenicima u redovnoj nastavi, svakodnevno i kontinuirano. Pokazat će kako digitalni alati postaju moćno sredstvo u rukama darovitog učenika i neke rezultate njihova rada. Pojasnit će kako su uz pomoć Microsoft Teamsa povezale potencijalno darovite učenike centralne škole i dviju područnih škola te stvorili ugodno i plodno mjesto za razvoj njihovih potencijala. Istaknut će i objasniti važnost pružanja socioemocionalne podrške darovitim učenicima te prikazati primjer jedne takve radionice koju su provele s učenicima.

Nives Bogdan
Osnovna škola kraljice Jelene, Solin
Croatia

Nives Bogdan rođena je 3. travnja 1974. u Splitu. Diplomirana je učiteljica savjetnica koja dvadeset godina radi u sustavu obrazovanja, a stalno je zaposlena u Osnovnoj školi kraljice Jelene na radnom mjestu učiteljice razredne nastave. Primjenjuje suvremene oblike i metode rada u poučavanju. Postigla je zapažene rezultate u koordinaciji i realizaciji projekata. 2019. aktivno je sudjelovala na Carnetovoj konferenciji kroz interaktivno izlaganje “Mali ljudi na velikom putovanju”, a 2021. je na istoj konferenciji održala interaktivna izlaganja "Živimo održivo-održivost smo mi" i "Nezaboravno obiteljsko putovanje". Ove godine predstavila se na Međunarodnoj konferenciji za učitelje razredne nastave, obrazovne stručnjake i znanstvenike u primarnom obrazovanju u Vodicama: „Pogled u učionicu–od tradicije do suvremenosti“ i na Međunarodnoj konferenciji „Stručni suradnici u školama i predškolskim ustanovama Education counselors“ pod nazivom „KREATIVNOST, INOVACIJE, PRAKSA“. Koordinatorica je projekta „Identifikacija i rad s potencijalno darovitim učenicima“. Završila je edukacije „Program rada s teže uočljivim darovitim učenicima“ i "Edukacija za rad s darovitom djecom" u trajanju od ukupno 200 sati. U CI SDŽ je održala predavanja i radionice „Darom do zvijezda“, a na konferenciji „Iskrimo zajedno s iskricama 5“ predavanje „raSTEMo u školi“. Tijekom nastave na daljinu sudjelovala u izradi video lekcija u sklopu projekta Škole za život. Aktivni je sudionik Edutorija gdje postavlja digitalne obrazovne sadržaje. Dobitnica je nagrade COMET za najbolji eTwinningov projekt u školskoj godini 2020./2021. u kategoriji nižih razreda osnovne škole. U svibnju 2022. Agencija za mobilnost i programe EU imenovala ju je Erasmus+ ambasadoricom za područje odgoja i općeg obrazovanja.

Zdenka Jerković
Osnovna škola kraljice Jelene, Solin
Croatia

Zdenka Jerković, rođena je 28. studenog 1966. godine u Splitu. Diplomirana je učiteljica savjetnica. Od 1996. godine radi u sustavu obrazovanja kao učiteljica razredne nastave. U Solinu, gdje danas radi je od 1999. godine. Redovito se stručno usavršava, sudjeluje u brojnim projektima u svrhu unaprjeđenja nastave. Kao autor sudjelovala je u izradi obrazovnih nastavnih materijala iz matematike. Aktivni je sudionik Edutorija gdje postavlja digitalne obrazovne sadržaje. Svoj rad redovito pokazuje kroz prikaze i radionice na županijskim i međužupanijskim stručnim skupovima. Sudionica je i autorica različitih školskih, ali i međunarodnih e-Twinning projekata te Erasmus+ projekta naziva “Mystery of History” u kojem je obavljala poslove zamjenika koordinatora. Aktivno sudjelovala na Carnet-ovim konferencijama kroz interaktivno izlaganja “Mali ljudi na velikom putovanju” (2019.) i „Nezaboravno obiteljsko putovanje“ (2021.) Od školske godine 2021./2022. aktivno sudjeluje u projektu „Identifikacija i rad s potencijalno darovitim učenicima“ pod pokroviteljstvom CISDŽ. Završila edukaciju „Program rada s teže uočljivim darovitim učenicima“ u trajanju od 40 sati teorijske i 80 sati praktične nastave. Održala je predavanje i radionicu „Darom do zvijezda“ u CI SDŽ u sklopu edukacije „Nastavnik za nastavnika“, a iskustvo svoga tima predstavila i učiteljima u Tomislavgradu na njihovom stručnom skupu 13.svibnja 2022. Vodi izvannastavnu aktivnost raSTEM za učenike koji žele više. Ove godine predstavila se na Međunarodnoj konferenciji za učitelje razredne nastave, obrazovne stručnjake i znanstvenike u primarnom obrazovanju u Vodicama: „Pogled u učionicu – od tradicije do suvremenosti“.

Potrebno predznanje: Za sudjelovanje i praćenje ovoga interaktivnoga izlaganja dovoljno je iskustvo rada u nastavi.

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2021 Zakon Group LLC