Skip to main content
CUC2022: Otvaranje u zatvorenom svijetu - postdigitalna znanost i obrazovanje / CUC2022: Opening up in a closed world - postdigital science and education

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pptx
8.0MB

Novi Loomen po mjeri korisnika

Nakon zatvaranja fizičkih prostora škola tijekom pandemije COVID-a 19, sustavi za učenje na daljinu postali su mjesto provedbe nastave, a učitelji i nastavnici su kroz samu praksu stjecali kompetenciju njihovog korištenja. CARNET-ov Loomen je bio jedno od centralnih mjesta na kojima se odvijala nastava na daljinu. Učitelji i nastavnici u školama su otkrili dobrobit korištenja sustava za učenje na daljinu i u brojnim specifičnim situacijama nakon završetka pandemije, npr. nastava se često odvija na daljinu kada se u pojedinoj školi odvija natjecanje.

CARNET provodi najveću nadogradnju popularnog sustava za učenje na daljinu Loomen još od njegova pokretanja davne 2008. godine. Tijekom 2021. CARNET je reorganizirao Loomen na način da je pokrenuo Arhivu i “počistio” sustav radi učinkovitijeg korištenja resursa. To je bio samo uvod u novu nadogradnju i reorganizaciju sustava u skladu s potrebama korisnika u 2022. godini.

Na ovom interaktivnom predavanju pokazat ćemo provedene promjene koje su obuhvatile sve korisnike CARNET-ovog Moodle sustava i koje su rezultirale pokretanjem četiri nova podsustava prema grupama korisnika i namjenama: Loomen za škole, Loomen za fakultete, Loomen za stručna usavršavanja te Loomen za natjecanja. Pokazat ćemo novi Loomen koji donosi intuitivnije korisničko iskustvo i potpuno novi atraktivniji izgled u skladu s potrebama pojedinih grupa korisnika. Također ćemo podijeliti razloge za ovakvu promjenu i način na koji smo uključili korisnike u razvoj nove strukture i sučelja Loomen sustava. Promjene uključuju i prelazak na Moodle 4.0 koji predstavlja veliku promjenu u odnosu na ranije verzije, a posebno u području korisničkog iskustva.

Sudionici će moći postaviti sva pitanja koja imaju vezana uz korištenje Novog Loomena po mjeri korisnika.

Marin Režić
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia

Marin Režić završio je 2010. godine preddiplomski, a 2013. godine i diplomski studij elektrotehnike, smjer komunikacije i informatika na Elektrotehničkom fakultetu u Osijeku i time stekao zvanje magistar inženjer elektrotehnike. Usporedno uz Elektrotehnički fakultet, završio je i Program za pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičku izobrazbu na Filozofskom fakultetu u Osijeku. U CARNET-u radi od srpnja 2018. Godine, trenutno kao stručni suradnik u Odjelu za podršku obrazovanju gdje sudjeluje u administraciji Moodle sustava, stvaranju sadržaja, kao i rješavanju korisničkih upita. Osim toga, Marin je i voditelj te glavni urednik portala e-Laboratorij gdje korisnici mogu pronaći brojne članke o digitalnim alatima.

Gordana Jugo
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia

Gordana Jugo voditeljica je Službe za obrazovne tehnologije u CARNET-u gdje radi od 2002. godine. Fokus njenog rada je u podršci obrazovateljima na svim obrazovnim razinama u primjeni digitalnih tehnologija u učenju i poučavanju. Ima diplomu Master of Educational Technology s kanadskog sveučilišta University of British Columbia. Promovira i implementira pozitivne trendove u e-učenju kao što su otvoreni obrazovni sadržaji i sustavi otvorenog koda. U siječnju 2014. pokrenula je masovni otvoreni online tečaj za stručno usavršavanje obrazovatelja – Moodle MOOC, kao jedan od prvih tečajeva takve vrste u Hrvatskoj.

Potrebno predznanje: Nisu potrebna predznanja.

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2021 Zakon Group LLC