Skip to main content
CUC2022: Otvaranje u zatvorenom svijetu - postdigitalna znanost i obrazovanje / CUC2022: Opening up in a closed world - postdigital science and education

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pdf
6.2MB

E-mentalno zdravlje - kome, zašto i kako?

Projektom „Ja i sva moja lica“ upotrebom digitalnih alata promovira se važnost mentalnog zdravlja kod učenika. Tijekom projektnog učenja (istraživački radom, suradničko učenje, kritičko razmišljanje, učenje temeljeno na upitima, učenje temeljeno na igri i učenje temeljeno na problemima) učenici upoznaju svoje prednosti i mane, uče kako brinuti o sebi, prihvaćaju različitosti i razvijaju socioemocionalne vještine za očuvanje mentalnog zdravlja. Korištenjem informacijsko komunikacijske tehnologije (izradom digitalnih stripova, snimanjem videouradaka, kreiranjem postera i prezentacija, osmišljavanje kvizova…) učenici spoznaju da tema mentalnog zdravlja prestaje biti tabu i učeći jedni od drugih lakše i otvorenije govore o svojim problemima. Spojili smo inicijativu, želju, motivaciju, kreativnost i znanja kako bismo više govorili o emocijama i mentalnom zdravlju učenicima te njih potaknuli na isto. Upravo uz roditelje, mi u školi izvori smo za učenje o mentalnom zdravlju i dostupni modeli ponašanja. Kako ćemo se osjećati i koliko ćemo biti uspješni, uz kognitivne sposobnosti, sve više ovisi i o emocionalnim kompetencijama koje su nedovoljno prisutne u školama i koje razvijamo tijekom ovog projekta. Projekt "Ja i sva moja lica" nas je povezao, učinio vidljivima i dao nam je osjećaj vrijednosti i važnosti. Sustav smo svi mi. Svojim entuzijazmom i trudom stvaramo prilike za promjene na bolje, a školu činimo toplijim mjestom za učenike. Ponekad nije lako zasukati rukave, ogoliti se i odvažiti na novo učenje, no to nas i čini hrabrima jer svakodnevno pokazujemo sva naša lica u želji da naši učenici postanu zadovoljni ljudi koji će biti nježni prema sebi i humani u susretu s drugima.

Marija Jurić
Osnovna škola Drenje
Croatia

Marija Jurić diplomirala je psihologiju na Sveučilištu u Zadru. Edukacijska je psihologinja s višegodišnjim iskustvom rada u osnovnoj i srednjoj školi koja u svome radu koristi intervencije i vještine iz terapije igrom. Radi kao stručna suradnica – psihologinja u osnovnim školama u Strizivojni i Drenju te u Dječjem vrtiću u Strizivojni. Članica je tima za psihološke krizne intervencije pri MZO-u od 2015. godine. Aktivna je članica udruge Klikeraj u kojoj djeluje kao edukatorica i autorica programa Sidro za poticanje emocionalnih kompetencija i socijalnih vještina za darovitu djecu koji se posljednjih godina održavaju u Osijeku i Đakovu. Kontinuirano se usavršava te drži javna predavanja i radionice. Educirala se iz različitih psihoterapijskih pristupa – završila je uvodnu edukaciju iz transakcijske analize TA101, edukaciju iz terapije igrom. Uža područja interesa su joj: mentalno zdravlje djece i mladih, socioemocionalni razvoj (darovitih) učenika, emocionalna inteligencija, emocionalne i komunikacijske kompetencije.

Goran Podunavac
Osnovna škola Popovac
Croatia

Goran Podunavac je diplomirani učitelj razredne nastave s pojačanim programom iz nastavnog predmeta Informatika. U Osnovnoj školi Drenje i Osnovnoj školi Popovac zaposelen je na radnom mjestu učitelja informatike od 2007. godine. Koordinator je Erasmus+ i eTwinning projekata koji su dobili nekoliko nacionalnih i europskih oznaka kvalitete. Na temelju rezultata svoga rada s učenicima proglašen je Microsoftovim stručnjakom za inovativne edukatore (eng. Microsoft Innovative Educator (MIE) Expert) za 2021./2022. godinu, a također je i ambasador za digitalne alate Wakelet i BookCreator. Osnivač je Facebook grupe Canva Hrvatska koja okuplja 2000 učitelja i stručnih suradnika.

Potrebno predznanje: nisu potrebna

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2021 Zakon Group LLC