Cijeli program »
Opening up to multilingualism: Plurilingual and inclusive approaches to integrating learners from migration backgrounds into the classroom
Hitna potreba za podrškom školama da postanu inkluzivnije dobila je novi intenzitet tijekom nedavnih valova prisilnih migracija s Bliskog istoka i Ukrajine. U svom izlaganju uglavnom će se usmjeriti na aktivnosti programa “Podrška višejezičnim učionicama” kojeg sufinancira Europska unija i Europski centar za moderne jezike Vijeća Europe. To uključuje radionice u nizu zemalja koje omogućuju razvoj obrazovnih strategija i pedagogija koje vrednuju višejezičnost kao resurs za sve i oslanjaju se na višejezične repertoare i identitete kako bi se poboljšao pristup učenju kroz kurikulum. Tijekom izlaganja osvrnut će se na istraživanje i praksu o tome kako se način razmišljanja može promijeniti kako bi se prihvatila nova stvarnost superrazličitih učionica i drugih urbanih prostora. Također će se osvrnuti na nedavnu Preporuku Vijeća Europe o važnosti višejezičnog i interkulturalnog obrazovanja za demokratsku kulturu.
Potrebno predznanje: