Skip to main content
CUC2022: Otvaranje u zatvorenom svijetu - postdigitalna znanost i obrazovanje / CUC2022: Opening up in a closed world - postdigital science and education

Cijeli program »
Prezentacija
View File
ppt
24.8MB

‘Always Be Closing’: the new economies of open education

U ovom će se radu analizirati novonastale političke ekonomije obrazovanja u postdigitalnom i postpandemičnom okruženju, u kojemu se čini kako su tehnologije koje se temelje na obradi podatka (tzv. data-driven technologies) i komercijalne tvrtke sveprisutne u uobičajenim obrazovnim aktivnostima. Izlaganje će započeti pregledom nastanka digitalno posredovanog otvorenog obrazovanja, pri čemu će se istaknuti tipični primjeri iz obrazovnih pravaca poput otvorenih obrazovnih izvora (eng. Open Education Resources – OER) i MOOC-ova, s naglaskom na teme eksperimentiranja i zajednice.

Jeremy Knox
The University of Edinburgh
United Kingdom

Jeremy Knox sudirektor je Centra za istraživanje digitalnog obrazovanja na Sveučilištu u Edinburghu. Njegovi znanstveni interesi uključuju odnose između obrazovanja, tehnologija vođenih podacima kao što je umjetna inteligencija (AI) i šireg društva, a vodio je projekte financirane od strane ESRC-a i British Councila. Jeremyjev objavljeni rad uključuje kritičke poglede na umjetnu inteligenciju, analitiku učenja, podatke i algoritme, kao i otvorene obrazovne resurse (OER) i masovne otvorene online tečajeve (MOOC). To uključuje monografiju Posthumanizam i MOOC: kontaminiranje teme globalnog obrazovanja s Routledgeom i uređeni svezak Umjetna inteligencija i inkluzivno obrazovanje: spekulativne budućnosti i nove prakse sa Springerom. Suradnik je urednika časopisa Postdigitalna znanost i obrazovanje (Springer), a također je suosnivač mreže Digitalnog sveučilišta Society for Research in Higher Education (SRHE).

Potrebno predznanje:

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2021 Zakon Group LLC