Cijeli program »
TikTokovima Cetine
U godinama zatvorenosti odrasle su neke nove generacije koje su našle način kako se predstaviti svijetu. Iako im je izravna komunikacija bila otežana, mladi su pronašli način kako pomoću društvenih mreža predstaviti sebe i otkriti svoj novi identitet. Njihovu želju za prikazivanjem na društvenim mrežama odlučili smo iskoristiti u obrazovne svrhe. Društvene mreže poput TikToka i Snapchata povezali smo s alatom Google Maps pomoću kojega smo predstavili mjesta koja smo posjetili prateći tok rijeke Cetine. Učenici su imali zadatak istražiti svaku posjećenu lokaciju i ono što su doznali oblikovati u svoj videozapis ili neki drugi digitalni oblik. Uz istraživanje trebali su i fotografirati, snimati i na različite načine prikazivati posjećena mjesta i njihove zanimljivosti. Doznavši da je primjerice na nekome području odrastao pjesnik, predstavljali su njegova djela, čitajući i pokušavajući otkriti je li posjećena lokacija poslužila kao motiv za stvaranje njegovih pjesama i može li taj isti motiv biti polazište za stvaranje njihovih digitalnih sadržaja. Pokazali smo učenicima kako kvalitetni sadržaji mogu nastati u našoj okolini, kako mogu biti zanimljivi, a ujedno i korišteni u obrazovne svrhe. Svoje su radove učenici predstavili ostalim učenicima te im tako pokazali kako učenje može biti kreativno i poticajno, a kako se moderne društvene mreže mogu uklopiti u obrazovanje. Jednako tako i mi smo naučile kako TikTok i slične društvene mreže mogu biti uklopljene u edukativne svrhe ako ih se pravilno koristi jer svaki alat postaje moćno oružje u rukama pravoga stvaratelja. U vremenu koje nam svima ubrzano teče na trenutak smo zaustavili tok rijeke Cetine i prikazali njegove TikTokove stvarajući trajne uspomene.
Potrebno predznanje: Od polaznika se ne očekuju posebna predznanja jer će predavačice detaljno prikazati rad u novim alatima i odgovoriti na sva potrebna pitanja.