Skip to main content
CUC2022: Otvaranje u zatvorenom svijetu - postdigitalna znanost i obrazovanje / CUC2022: Opening up in a closed world - postdigital science and education

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pptx
9.6MB

Od Erasmus+ projekta do modularne nastave

Želimo predstaviti Erasmus+ projekt „My future in my hand“ koji je uslijed COVID19 prekinut u Njemačkoj. Projekt je dovršen u vlastitoj školi. Učenici svih razreda usmjerenja Tehničar za električne strojeve s primijenjenim računalstvom kroz nastavne predmete Osnove elektrotehnike, Elektronički sklopovi, Računalstvo, Mikroupravljači i Industrijska računala, realizirali su projekt sustava semafora na raskrižju s tipkalom za pješaka. Rad na projektu tražio je od učenika savladavanje niza strukovnih kompetencija i njihovo korištenje. Tijekom takvog obrazovnog rada zapravo je gubitak stečen prekidom mobilnosti postao višestruki dobitak za sve sudionike projekta. Organizacijom rada na dovršavanju projekta korišteni su principi modularne nastave – jedan je složeni projekt, sa svojim fazama izrade, povezao učenike i ishode različitih nastavnih predmeta. Benefiti ovakvog načina rada prepoznate su u osjetnoj sinergiji svih uključenih sudionika na projektu, visokoj motiviranosti, stečenim kompetencijama te ponosom realiziranim ciljem. Radom na projektu možemo reći da je realiziran modul „Tranzistor kao sklopka“. Na samu motivaciju učenika u učenju teorije i savladavanju i primjeni strukovnih vještina svakako je utjecala činjenica da su imali konkretan cilj, odnosno primjenu znanja. Tijekom procesa provedbe projekta po principima modularne nastave, odnosno povezivanjem ishoda različitih strukovnih predmeta u cilju izrade kompleksnog i funkcionalnog proizvoda učenici su ostvarili sljedeće ishode: -3D modeliranje u programu Blender -3D printanje, -projektiranje shema električnog upravljačkog kruga u Altium programu -projektiranje tiskane pločice, izrada tiskane pločice -ugrađivanje elektroničkih komponenti lemljenjem, -testiranje spojeva i ispravnosti elektronike, Svi navedeni ishodi u projektu, imali su svoj temelj u ishodima pojedinih strukovnih nastavnih predmeta. Na CUC-u namjeravamo publici prezentirati organizaciju faze rada i kompetencije koje su pri sudjelovanju stjecali učenici sudionici ovoga projekta te demonstrirati rad konačnog proizvoda – sustava semafora na raskrižju. Prezentaciju ćemo popratiti fotografijama pojedinih faza realizacije (3D modeliranja u programu Blender, projektiranje tiskanih pločica - Altium CircuitMaker, te programiranje - Arduino).

Mirijan Ritoša
Srednja škola Buzet
Croatia

Rođen 16.2.1965. godine. Diplomirao na FER-u Zagreb. Nastavnik je strukovnih predmeta u području elektrotehnike. Ima 22 godine rada u privredi u raznim poduzećima u Istri. U Srednjoj školi Buzet zaposlen je od 2014. godine i izuzetno aktivno sudjeluje u pisanju prijava i provedbi dosadašnjih Erasmus+ projekata kao vrsni poznavatelj struke.

Pino Zidarić
Srednja škola Buzet
Croatia

Rođen 25.10.1994. godine. Diplomirao na Odjelu za informatiku u Rijeci. Nastavnik je računlstva. U Srednjoj školi Buzet zaposlen je od 2019. godine i aktivno sudjeluje na Erasmus+ projetkima i na unapređenju rada škole i njezinih zaposlenika. U slobodno vrijeme se bavi digitalnim marketingom i poljoprivredom.

Potrebno predznanje: Ne treba

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2021 Zakon Group LLC