Cijeli program »
Što se promijenilo- što kad aplikacije koje koristimo više nisu besplatne?
Cilj je interaktivnim izlaganjem utvrditi i raspraviti što se u našim školama promijenilo i u kom smjeru su promjene išle u IKT kulturi naših škola te korištenju besplatnih aplikacija u odnosu na predpandemijsko vrijeme. Jesmo li digitalno zreliji? Jesu li digitalno zreliji naši ravnatelji/ravnateljice? Jesu li digitalno zreliji roditelji naših učenika? Na čiju digitalnu zrelost i poboljšanje možemo osobno djelovati? Što nam u tome može pomoći i imamo li načine da to ostvarimo? Na konferenciji CUC 2018. ,Mreža ideja'', autorice su imale interaktivno izlaganje na temu ,Što kad aplikacije koje koristimo više nisu besplatne?'' i ispitale su stavove sudionika o uporabi aplikacija i gotovih digitalnih obrazovnih sadržaja koji će ovom prilikom biti uspoređeni s novim podatcima do kojih će doći interakcijom s polaznicima. Besplatne aplikacije vrlo često imaju promjene u načinima uporabe, a sadržaje koji su s pomoću njih nastali vrlo često nije moguće naknadno uređivati, nadograđivati, mijenjati i prilagođavati što je istaknuto kao njihov nedostatak. Što se promijenilo u korištenju besplatnih aplikacija, njihovom izboru, načinima odabira, u kom smjeru su išli scenariji razvoja kvalitetnih obrazovnih aplikacija na hrvatskom jeziku koje mogu zadovoljiti i najzahtjevnijeg učitelja? Jesu li se promijenili kriteriji i razlozi odabira određene besplatne aplikacije: jednostavnost uporabe, dizajn, dostupnost, prilagođenost dobi učenika, osobne sklonosti, postojeći trend i dr? Je li vremenski odmak i pandemijska situacija utjecala na stavove učitelja o korištenju besplatnih aplikacija? Kako su učitelji riješili stabilnosti uvjeta u korištenju besplatne aplikacije, jesu li školama omogućeni kvalitetni pristupi aplikacijama u vidu plaćanja licenci za pojedine alate kojima se na taj način dobiva viša kvaliteta usluge i veća stabilnost vlastitog digitalnog sadržaja? Postoje li istraživanja o uporabi besplatnih aplikacija, imaju li učitelji mogućnost izbora drugog, stabilnijeg i dugotrajnijeg rješenja? Usporedit ćemo prikupljene podatke s prethodnima te interakcijom s ostalim polaznicima utvrditi korelacije i ponuditi moguće odgovore i smjernice.
Potrebno predznanje: Nisu potrebna.