Cijeli program »
Digitalni marketing – prilika za komunikaciju s lokalnom zajednicom
Danas sve više škola prepoznaje važnost digitalnog marketinga, ponajprije društvenih mreža, kako bi rad škola bio vidljiviji. Digitalni marketing zahtijeva strukturirane vještine koje doprinose kvalitetnom prijenosu informacija. Ulogu objavljivanja na društvenim mrežama imaju učitelji/nastavnici iz različitih područja te najčešće izostaje konkretna edukacija za potonje. Analizom web stranica i društvenih mreža škola uočila sam nekoliko problema: nesustavno i neplanirano objavljivanje, objave su neprimjerene dužine i sadržaja za određenu društvenu mrežu te vizuali nisu dovoljno prilagođeni. Polaznicima će biti predstavljeni osnovni postulati digitalnog marketinga u školskom okruženju s konkretnim primjerima. Bit će upoznati s načinima planiranja te najboljim oblicima tekstualnog i vizualnog sadržaja. Na početku radionice polaznici će proći proces „oluje ideja” u alatu Tricider vezano za komunikaciju škole s lokalnom zajednicom. Potom će u timovima izrađivati strategije objavljivanja za različite platforme (web stranica, Facebook, Instagram) u zajedničkom Word dokumentu te će planirati objave u Microsoft Office kalendaru. Svaki sudionik izrađivat će logotip svoje škole, na zajedničkoj poveznici u alatu Canva te će svaki tim izraditi anketno glasanje u alatu SurveyLegend. Jedan od načina kako škole mogu aktivno komunicirati s lokalnom zajednicom upravo je poziv na sudjelovanje u različitim anketama. Polaznici će koristiti i alat Bit.ly za skraćivanje poveznica jer je to jedna od važnih postavki objava. Polaznicima će biti predstavljeni primjeri dobrih i loših objava na školskim platformama. Svaki tim imat će zadano neko zamišljeno događanje u školi koje će morati popratiti objavom za web stranici škole te objavama za društvene mreže Facebook i Instagram. Isto tako izrađivat će vizuale (grafika, videozapis) u alatu Canva.
Potrebno predznanje: Radionica iziskuje osnovne digitalne kompetencije.