Cijeli program »
Modeliranje i diferencirano poučavanje matematike s pomoću aplikacije Genial.ly
Matematički procesi prožimanju sve domene nastavnog predmeta Matematika, a u ovom radu naglasak je na procesima rješavanja problema i matematičkom modeliranju s pomoću aplikacije Genial.ly.
Kroz osobne primjere uporabe aplikacije Genial.ly za izradu i prikaz matematičkih problema te mogućnosti njihova rješavanja procesom modeliranja u samoj aplikaciji, autorice će naglasiti mogućnosti prilagodbe sadržaja i diferenciranog poučavanje početne nastave matematike u različitim nastavnim okružjima: prije, tijekom i nakon pandemije.
Obzirom da je Genial.ly online aplikacija namijenjena izradi različitih vrsta interaktivnih sadržaja i može sadržavati tekst, zvuk, sliku, video, grafike te ostale mogućnosti integriranja/ ugradnje web sadržaja u prezentaciju, autoricama je izuzetno zanimljiva za primjenu u početnoj nastavi matematike.
Prije pandemije alat je korišten na mreži, kao oblik igrifikacije za ponavljanje, uvježbavanje i samovrednovanje matematičkih sadržaja kojemu su učenici mogli lako pristupiti putem očitavanja koda, već od 1. razreda osnovne škole. Korišten je u redovnoj nastavi i bit će dani primjeri rješavanja problema modeliranjem, uporabom IKT-a, u 1. razreda osnovne škole.
Tijekom pandemije, alat je korišten na mreži, kao prezentacijski alat za poučavanje i uključivao je slikovne prikaze, zvučne zapise obraćanja učenicima te različite vrste prikaza koji su učenicima trebali pomoći u vizualizaciji matematičkih sadržaja, osobito učenicima koji su imali različite vrste teškoća u savladavanju matematičkih sadržaja. Korišten je tijekom online nastave. Bit će dani primjeri iz učionice 1. i 2. razreda osnovne škole.
Nakon pandemije, alat je korišten na mreži, kao interaktivni hipermedijski sadržaj obogaćen raznim grafičkim elementima s naglaskom na prikaze podataka i animacijske sadržaje za diferenciran pristup u radu s matematički darovitim učenicima.
Danas, aplikaciju Genial.ly i mogućnosti njezine primjene u poučavanju nastave matematike, s posebnim naglaskom na modeliranje i diferencijaciju matematičkih sadržaja, istražuju studenti Učiteljskog studija Sveučilišta u Zadru u okviru kolegija Metodika početne nastave matematike, te će biti prikazani i neki rezultati njihova rada.
Potrebno predznanje: Nisu potrebna.