Cijeli program »
Virtualna i proširena stvarnost u edukacijskoj rehabilitaciji
Virtualna i proširena stvarnost danas se primjenjuju u različitim sferama života i ljudskog djelovanja pa tako i u edukaciji i rehabilitaciji djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetu. Korištenje ovih metoda još nije u dovoljnoj mjeri zaživjelo u praksi edukacijskih rehabilitatora u Republici Hrvatskoj, međutim to će se nastojati promijeniti korištenjem sustava za virtualnu stvarnost u istraživačkom i kliničkom radu u Laboratoriju za asistivnu tehnologiju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, koji će se opremiti u okviru projekta „Podrška ostvarenju jednakih mogućnosti u obrazovanju za učenike s teškoćama u razvoju - ATTEND“ kojega je nositelj CARNET, partneri Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet i Fakultet elektrotehničke i računarstva Sveučilišta u Zagrebu i Grad Reykjavik (Island), a suradne su ustanove 34 centara za odgoj i obrazovanje u Republici Hrvatskoj. Virtualni svijet ima moć uklanjanja barijera prisutnih u stvarnom okruženju djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom, time im omogućuje sudjelovanje u inače nedostupnim aktivnostima i okruženjima te pruža mogućnost kreiranja stvarnih životnih situacija kroz koje korisnik može učiti i stjecati potrebne vještine u sigurnom okruženju na zabavan i motivirajući način. U radu će biti prikazani rezultati suvremenih istraživanja u primjeni virtualne i proširene stvarnosti u radu s djecom s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom u području motoričkih poremećaja, kroničnih bolesti, intelektualnih teškoća i poremećaja iz spektra autizma u području edukacije, rehabilitacije, razvoja socijalnih vještina i aktivnosti svakodnevnog života. Bit će definirani osnovni pojmovi, prikazani postojeći sustavi virtualne i proširene stvarnosti. Također prikazat će se potrebna znanja i vještine stručnjaka, potencijalne kontraindikacije za korisnike kao i izazovi u implementaciji i primjeni.
Potrebno predznanje: Nisu potrebna predznanja