Cijeli program »
Lockee - kada i kako se koristiti digitalnim lokotima
Svaki današnji učitelj i nastavnik svjestan je da današnje generacije učenika zahtijevaju drugačiji pristup oblikovanju načina poučavanja. Okruženi digitalnom tehnologijom, učenici očekuju da i poučavanje i učenje bude potaknuto i potpomognuto igrifikacijom i kontinuiranim dostizanjem "check pointa" (kontrolne točke u računalnim igrama). Digitalni lokoti su odličan način za simulaciju takvih trenutaka u samoj nastavi. Radionica će polaznicima dati odgovore na pitanja zašto, kada i kako koristiti digitalni lokot. Polaznici će biti upoznati s idejom i svrhom digitalnog lokota i alatom Lockee koji nudi mogućnost izrade više različitih vrsta takvih lokota. U uvodnom dijelu polaznici će pokušati otvoriti niz lokota kako bi iz perspektive učenika vidjeli kako lokoti funkcioniraju. Zatim će biti vođeni kroz izradu korisničkog računa u sustavu i stvaranje svakog pojedinog tipa lokota. Slijedi pregled igre koja je nastala u sklopu eTwinning projekta "Youth in action for SDGs". U njoj će moći vidjeti način primjene lokota na zadacima iz informatike oblikovanim tako da učenici kroz njih upoznaju ciljeve održivog razvoja. Nakon što upoznaju sve mogućnosti i dobiju ideje za oblikovanje zadataka, svaki polaznik će izradit jedan lokot po svom izboru i objaviti ga na dijeljenoj ploči u alatu poput Padleta ili Miro, čime će naučiti kako dijeliti izrađeni lokot. Nakon objave, polaznici će vrednovati tuđe radove i pokušati riješiti nekoliko njih (ili sve ako će biti spretni i brzi). Za sam kraj, polaznici će dobiti zadatak otključati geolocirani digitalni lokot (na području održavanje konferencije moraju pronaći zadanu lokaciju). Za najspretniju i najbržu osobu koja to učini, predviđena je simbolična nagrada.
Potrebno predznanje: Potrebna je osnovna razina poznavanja rada na računalu (snalaženje u pregledniku i sposobnost izrade korisničkog računa u novom sustavu).