Cijeli program »
Škola za sve
Digitalna tehnologija postala je svakodnevica u radu hrvatskih učitelja . Tome je pridonijela i digitalizacija škola ( e Dnevnik), online stručna usavršavanja te prelazak na online nastavu tijekom pandemije COVIDa. Da bi njezina primjena bila uspješna zahtjeva od učitelja česte edukacije o novostima u digitalnim alatima te detaljnu pripremu za nastavu kako bi što uspješnije integrirao digitalne sadržaje u nastavni proces. Inkluzijom odnosno uključivanjem sve većeg broja učenika s raznolikim teškoćama u redovnu nastavnu pred učiteljima su sve veći zahtjevi. Učitelj se u svakoj situaciji mora prilagoditi učeniku i pronaći način kako djetetu približiti sadržaje te kako ga optimalno poučavati. Asistivna tehnologija u takvim situacijama odigrava veliku ulogu i pomaže učeniku i učitelju savladati prepreke koje su ispred njih. Svojim primjerom pokazat ćemo na koji način se asistivna tehnologija može koristiti u komunikaciji s neverbalnim djetetom , u svakodnevnom radu sa djecom sa višestrukim poteškoćama te djecom oboljelom od cerebralne paralize . Sudionici našeg interaktivnog izlaganja imat će priliku upoznati se s radom Tobii comunicatora koji je napravljen je za neverbalne osobe, ali i logopede, edukacijske rehabilitatore i radne terapute koji pomoću njega rade setove kartica za lakšu komunikaciju. Upoznat će i komunikacijsku ploču koju smo koristili svaki dan , laplet i Clevy tipkovnicu koja je posebno dizajnirana za osobe s teškoćama koje otežano koriste standardne tipkovnice . Također će dobiti priliku saznati na koji način se nadopunjuje softver za asistivnu opremu koju učenici i učitelji koriste za rad. Učitelji će upoznati razne digitalne alate i aplikacije koji su korisni u ponavljanju i utvrđivanju znanja te u vrednovanju učenika , a koje smo iskušali u radu s našim učenicima.
Potrebno predznanje: nema ih