Skip to main content
CUC2022: Otvaranje u zatvorenom svijetu - postdigitalna znanost i obrazovanje / CUC2022: Opening up in a closed world - postdigital science and education

Cijeli program »
Prezentacija
View File
ppt
13.3MB

GREEN eTwin

Prema stečenim kompetencijama učitelji, kao osobe i kao profesionalci u odgoju i obrazovanju trebaju imati razvijenu ekološu svijest. Kod učenika se ona najviše razvija ostvarivanjem očekivanja međupredmetne teme Održivi razvoj. Cilj radionice Green eTwin je polaznike upoznati s mogućnošću ostvarivanja ovih očekivanja kroz projektnu nastavu, suradničko učenje i timski rad putem eTwinning projekata. Na samom početku radionice kratkom anketom u alatu Mentimeter ispitat će se mišljenja i stavovi sudionika o projektnoj nastavi, etwinning platformi, ekološkoj svijesti i održivom razvoju. Zatim će ih se u kratkom teorijskom dijelu podsjetiti na očekivanja MPT Održivi razvoj kroz sve cikluse, upoznati ih s eTwinning platformom i one koji još nisu korisnici prijavit će se u sustav. Prezentirat će se eTwinningova tema 2022. godine - naša lijepa, održiva, zajednička budućnost: škole i novi europski Bauhaus te će se na primjeru odrađenih eTwinning projekata Živimo zeleno – Living greenly i Mislim zeleno, čuvam Zemlju pokazati funkcionalnost platforme od prijave projekta do popunjavanja prijave projekta za oznaku kvalitete. Tom prigodom će polaznici u istoimenom projektu isprobati način rada na platformi, upoznat će se s alatima i aplikacijama koje olakšavaju rad u projektima ekološkog karaktera poput PlantNet, Scrapp-Recycling made simple, Clean Beauty, Carbon footprint &CO2 tracker, Merge Edu Cube. S pomoću navedenih aplikacija polaznici će individualno ili u manjim skupinama surađivati na Twinspaceu te na Twinboardu međusobno pratiti i uspoređivati rezultate. U stvarnom fizičkom okruženju pronaći će biljke i identificirati ih putem aplikacije, pratit će osobni Carbon footprint, upoznati sastojke i alergene u kozmetičkim proizvodima putem aplikacije Clean Beauty, upoznati proširenu i virtualnu stvarnost upotrebom kocaka Merge cube te kroz aplikaciju Scrapp razvrstavati otpad. Po završetku radionice polaznici će ostalima prezentirati osobni rad ili/i rad skupine. Evaluacija radionice provest će se upotrebom upitnika u OfficeForms-u. Na sva postavljena pitanja rado ću odgovarati uz konkretnu demonstraciju na licu mjesta.

Adrijana Leko
Agencija za mobilnost i programe Europske unije
Croatia

Adrijana Leko, diplomirana učiteljica razredne nastave u zvanju savjetnika i strastvena korisnica digitalnih alata u nastavi. Radi u OŠ „Grigor Vitez“ u Osijeku. Kroz dugogodišnje radno iskustvo ističe obavljanje poslova administratora resursa, uređivanje školske web stranice te glavne i odgovorne urednice i grafičkog dizajnera školskog lista “Školski svitak” OŠ dr. F. Tuđman, Šarengrad. Dvadeset tri godine radnog iskustva u radu s učenicima. Završila CARNet-ovu E-learning akademiju smjer Tutoring i Course design. Iskusna je eTwinnerica i iza sebe ima bogato iskustvo kao autorica i partnerica eTwinning projekta i eTwinning ambasadorica. Piše stručne članke u kojima objavljuje praktične prikaze iz svakodnevne nastave. Radila je i kao vanjska suradnica u edukacijama učitelja na pilot projektu e-Škole. Kao autorica DOS-ova na platformi IZZI, članica tima Škole na trećem, autorica ispita znanja i mnogobrojnih projekata pokazuje da u profesionalnom smislu granice ne postoje. Izrađuje vlastite digitalne obrazovne sadržaje koje rado dijeli s učiteljima praktičarima te tako potiče kulturu dijeljenja pazeći na intelektualno vlasništvo i autorska prava.

Potrebno predznanje: Osnove rada na računalu, osnove rada na Internetu, osnove rada u web pregledniku, osnove rada s mobilnim aplikacijama, razumijevanje ključnih pojmova

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2021 Zakon Group LLC