Cijeli program »
Povratak u budućnost
Kao nastavak na interaktivno izlaganje o projektnoj nastavi na prošlogodišnjoj konferenciji, osmislili smo projekt koji smo proveli kroz dva fakultativna predmeta u koje smo uključili darovite učenike. Fakultativni predmeti koje škola nudi učenicima podižu njenu kvalitetu, ali prije svega učenicima daju mogućnost usvajanja znanja i vještina koje nisu obuhvaćene redovnim kurikulumom te ih dodatno motiviraju za razvijanje interesa u specifičnim područjima. U Srednjoj školi Marka Marulića Slatina ponudili smo dva nova predmeta, Engleski jezik u medijima i Osnove umjetne inteligencije, ali kako bismo još više podigli kvalitetu tih programa fakultativne nastave isplanirali smo i proveli korelaciju između njih kroz PBL, odnosno projektnu nastavu. Ovu smo nastavnu metodu predstavili na prošlogodišnjem CUC-u te pokazali sve njezine prednosti, ali smo ju odlučili dalje razvijati tako da su učenici u okviru teme koja je obrađivala zabavu i igre dobili zadatak istražiti koje su igre prenesene u našu kulturu iz zemalja engleskog govornog područja, odnosno koje igre su jednako poznate kod nas i u drugim zemljama. Učenici su bili podijeljeni u tri grupe, a svaka je grupa trebala odabrati jednu igru kao svoj fokus pa su konačni odabiri bili križić-kružić (Tic-tac-toe), igra oponašanja (Simon says) i potezanje užeta (Tug of war). Nakon toga svaka je grupa programiranjem u Arduino okruženju trebala ove igre pretočiti u njezine digitalne inačice. Tijekom izrade učenici su primjenjivali stečena znanja i vještine iz elektronike te na Arduino programskoj platformi kreirali vlastiti programski kod za svaku igru. Povezivanjem engleskog jezika i elektronike, učenici su iznimno kreativno i inovativno pristupili zadatku, a rezultate ovoga projekta pokazat ćemo demonstracijom igara koje su učenici kreirali. Polaznici interaktivnog izlaganja imat će priliku okušati se u igranju ovih igara, ali i vidjeti elemente tehničke tvorevine.
Potrebno predznanje: nisu potrebna predznanja