Cijeli program »
U različitosti zajedno: Kako motivirati i podržati djecu s teškoćama i darovitu djecu? Primjeri iz prakse.
Osnovna škola Nikole Tesle iz Zagreba ističe se bogatom kulturnom i javnom djelatnošću te velikim brojem realiziranih nacionalnih i međunarodnih projekata. Dobitnica je oznake kvalitete eTwinning School Label te Erasmus+ akreditacije za programsko razdoblje 2021.-2027. Rezultat je to kontinuiranog angažmana djelatnika škole koji posljednjih desetak godina uspješno prate suvremenu obrazovnu politiku te su do sada u školski kurikulum uspješno integrirali pet međunarodnih Erasmus+ projekta. Tijekom ove radionice sudionici će upoznati Erasmus+ projekte Tesla's Legacy: Minds for the Future te projekte Erasmus akreditacije pod nazivom Želim biti uspješniji i U različitosti zajedno. Ciljevi navedenih projekata su identifikacija i rad s potencijalno darovitim učenicima, povećanje motivacije za učenje i osjećaja uspješnosti kod učenika s teškoćama te profesionalno osnaživanje učitelja i učenika za stvaranje inkluzivne školske kulture. Tijekom izlaganja sudionici će upoznati primjere iz prakse nastale tijekom navedenih projekta te aktivno sudjelovati u aktivnostima poput matematičke radionice za darovite “Problemska kocka”“ i “Razlomci u glazbi”, vježbama koje unapređuju mentalno zdravlje djece (ugodne aktivnosti, mindfulness, vođena fantazija, brain gym, antistress alati, senzorna staza itd.), upoznati se s aplikacijom Smiling Mind te će izraditi vlastiti Podcast putem digitalnog alata Anchor.
Predavači će tijekom radionice koristiti Google slide alat za prezentaciju te Pear Deck - alat za interakciju sa sudionicima putem vlastitih pametnih telefona čime će sudionici upoznati još jedan koristan nastavni digitalni alat.
Sudionicima će također biti predstavljeni i podijeljeni materijali za identifikaciju potencijalno darovitih učenika koju se mogu koristiti za procjenu od strane učitelja i vršnjaka te obrasci za individualizirani plan učenja potencijalno darovitih učenika.
Ukratko, cilj radionice je predstaviti aktivnosti koje su praktične, inovativne i provedive u školskom okruženju, a pridonose unapređenju odgojno obrazovnog rada s darovitim učenicima, učenicima s teškoćama te stvaranju inkluzivne školske kulture.
Potrebno predznanje: Poznavanje osnovnih karakteristika učenika s posebnim potrebama i darovitih učenika, poznavanje sustava Erasmus + projekata te osnovna znanja informacijskih tehnologija.