Cijeli program »
STEAM AR Laboratorij
STEAM obrazovanje podučava učenike više od samo prirodnih i matematičkih pojmova. S naglaskom na praktičnom učenju s primjenama u stvarnom svijetu i povezivanju s umjetnošću pomaže u razvoju širokog spektra vještina, uključujući kreativnost i kompetencije 21. stoljeća. Medijska i informacijska pismenost, učinkovitost, međuljudske vještine, komunikacija, prilagodljivost i inicijativa primjeri su ovih kompetencija. STEAM obrazovanje također podučava rješavanju problema, kritičkom razmišljanju, kreativnosti, znatiželji, donošenju odluka, vodstvu, inovativnosti, prihvaćanju neuspjeha i drugim vještinama. Tehnologija proširene stvarnosti (AR) već je neko vrijeme vodeći trend u odgojno-obrazovnom procesu. Osim što omogućavaje učenicima da kroz igru, na zabavan način putem multisenzornih iskustava ponove i uvježbaju potrebne kurikulumske ishode, ovako kreirana iskustva nadilaze ograničenja tradicionalnih medija, sam nastavni predmet čini opipljivim, a istovremeno je moćan alat u motivaciji kao i u uključivanju učenika u sam nastavni proces. Sudionici radionice će se ukratko upoznati s mogućnostima AssemblrEDU aplikacije i pratećom platformom. Sudionicima će biti prikazani načini na koje ova platforma omogućuje interaktivne, suradničke i zabavnije aktivnosti učenja uz 3D i AR: prenošenje datoteka, pisanje bilježaka, dijeljenje vizualnih sadržaja u 3D i/ili AR okruženju. Nakon upoznavanja s mogućnostima aplikacije AssemblrEDU polaznici radionice će aktivno sudjelovati u razrješavanju problema u AR laboratoriju kako bi stekli uvid u mogućnosti koje platforma pruža. Kroz niz različitih aktivnosti integriranih u AR laboratorij sudionici će pronalazit tragove, rješavati probleme i zagonetke iz različitih područja znanosti. Uz STEM predmete susretat će se s književnošću, glazbenom i likovnom umjetnošću, a sve s ciljem pronalaska ključa laboratorija. Kreiranjem ovakvih nastavnih sadržaja razvija se kreativnost i životne vještine 21. stoljeća kod učenika i učitelja/nastavnika.
Potrebno predznanje: Sudionici radionice trebaju biti u stanju koristiti svoj mobilni uređaj, instalirati aplikaciju te se registrirati na platformu.