Skip to main content
CUC2022: Otvaranje u zatvorenom svijetu - postdigitalna znanost i obrazovanje / CUC2022: Opening up in a closed world - postdigital science and education

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pptx
7.3MB

Govoriti, pripovijedati i pričati – znači li to da znamo slušati

U današnje vrijeme brze komunikacija kada nas od tražene informacije dijeli tek jedan klik, slušati doista treba znati. Od početka školovanja i vremena u kojem djeca ulaze u sustav, dječji govor je nedovoljno razvijen uz sve više govornih poteškoća koje se uočavaju. Povećana je potreba za logopedima kojih je nedovoljno u školama. Kao učiteljicama, primarna je zadaća bila pronaći način kako pomoći učenicima s teškoćama i poboljšati tehnike čitanja, slušanja i komunikacije. U doba online nastave smo možda i previše bili usmjereni na tehnologiju zaboravljajući toplinu ljudskog glasa, izraze lica i geste koje nastaju u komunikaciji. Sve to itekako oblikuje dijete i budućeg govornika. Zašto se toliko ljudi boji javnog nastupa ili je pretjerano samopouzdano pa ne mogu procijeniti koliko je njihov govor dobar? Temelji se stvaraju na početku školovanja te smo otkrivši tehniku „tihog telefona“ odlučile posvetiti više vremena, istraživanja i sredstava koji će našim učenicima približiti moć pravilnog govora, čitanja, govornog i pisanog izražavanja. Zato smo odlučile u svoju nastavu uvesti tihe telefone – igračke uz pomoć kojih učenici mogu savladati vještinu čitanja, razumijevanja pročitanog i procjene vlastitog govornog izraza. Šuplji telefon kao nastavno sredstvo je skup. Željele bismo vam pokazati kako od najobičnijih plastičnih cijevi za vodovod možete izraditi odlično sredstvo pomoću kojih će vaši učenici savladati vještinu čitanja i govornog izraza u razrednoj nastavi te nastavi stranoga jezika u predmetnoj nastavi. Vjerujem kako većina učitelja iskreno poučava i traži načine kojima će približiti znanje svojim učenicima. Tihi telefon je bio samo početak, a onda smo nastavili: snimati svoj glas, slušati snimljeno, slati drugima da poslušaju naš govor i pripovijedanje… Prikazat ćemo vam neke od web alata (Bookcreator, Wakelet, Flipgrid) u kojima možete snimati svoje učenike i potaknuti vas na smislenu uporabu asistivne tehnologije. Imamo što za reći, sada je samo pitanje želite li nas vi čuti.

Lejla Skalnik
Osnovna škola braće Radića Pakrac
Croatia

Lejla Skalnik je učiteljica razredne nastave s pojačanim programom Engleski jezik, mentorica. Zaljubljenik u primjenu IKT-a koje u nekoliko zadnjih godina intenzivno uvodi u svoju nastavu Redovito se usavršava putem različitih tečajeva i webinara kao sudionik i kao predavač. Sudjeluje u različitim projektima, uključujući i Erasmus. Održala je prikaz oglednog sata i izlaganja na CUC-u prethodnih godina. Njen moto je, sada više nego ikada : Sharing is caring

Dubravka Namjesnik
Osnovna škola braće Radića Pakrac
Croatia

Dubravka Namjesnik je učiteljica razredne nastave čiji rad u neposrednoj nastavi s djecom traje 30 godina. Nakon stjecanja diplome učitelja RN u Osijeku nastavila je sa školovanjem u Zagrebu na Učiteljskom fakultetu i završila studij te stekla zvanje diplomirani učitelj s pojačanim programom iz nastavnog predmeta Hrvatski jezik. Godinama radi u razrednoj nastavi i uživa u svom poslu pokušavajući prenijeti znanje i ljubav prema učenju svojim učenicima. Želja za otkrivanjem i uvođenjem inovativne nastave potaknula ju je na stalno usavršavanje. Gotovo 10 godina traje edukacija kroz radionice, tečajeve i webinare. Dva puta je sudjelovala u mobilnosti Agencije za mobilnost i programe EU u sklopu eTwinninga (Dubrovnik i Šibenik). Rado uči i primjenjuje naučeno sa svojim učenicima. Životni moto: "Znanje se množi dijeljenjem".

Potrebno predznanje: Predznanja nisu potrebna.

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2021 Zakon Group LLC