Skip to main content
CUC2022: Otvaranje u zatvorenom svijetu - postdigitalna znanost i obrazovanje / CUC2022: Opening up in a closed world - postdigital science and education

Cijeli program »

Kako poboljšati timski rad u kolektivu?

U školama je već dulje vrijeme projektni rad postao svakodnevica. Svaki projektni rad podrazumjeva tim, a tim podrazumjeva suradnju. Neke suradnje su nam lagane, produktivne i prirodno teku, dok su neke suradnje borbe u kojima nam se čini kako bismo manje energije potrošili da sve sami odradimo. Cilj ove radionice je sudionicima dati spoznaje i alate za lakše funkcioniranje u okruženju timskog rada.

U okviru ove radionice sudionici će biti upoznati sa sustavom profiliranja osnovnih tipova osobnosti po četri boje koje je kreirao Don Lowry. Kroz upitnik će sudionici saznati svoj dominantan tip osobnosti te dobiti uvid u razumijevanje svojih i tuđih ponašanja, razmišljanja i osjećaja. Također će dobiti upute kako možemo motivirati sebe, a kako druge te na kojim stvarima trebamo raditi u okviru osobnog razvoja ovisno o tipu.

Naša osobnost utjeće na gotovo sve aspekte našeg života. Ovaj model osobnosti daje nam uvid u naše vrijednosti, preferencije te odgovor na pitanje zašto smo takvi kakvi jesmo. Razumijevanje sebe pomaže nam izgraditi kvalitetnije odnose s drugima te doprinosi našem ostvarenju u poslovnom i privatnom životu. Upoznajući se s ovim modelom, polaznici će načiti prepoznati tipove osobnosti drugih ljudi kao i njihove karakteristike te steći bolji uvid način funkcioniranja različitih osobnosti. Ovi uvidi olakšat će komunikaciju i suradnju u timu.

Kroz timske zadatke tijekom same radionice moći će pratiti ponašanje članova tima kao i timsku dinamiku. Za kvalitetnu komunikaciju u timskom radu neizostavno je i znati pružiti kvalitetnu povratnu informaciju svojim suradnicima tzv. feedback, stoga će polaznici biti upoznati s osnovama davanja feedbacka koji će i vježbati tijekom radionice.

Barbara Pinculić
CARNET
Croatia

Barbara Pinculić je voditeljica korisničke podrške u CARNET-u. U posljednjih 16 godina bavi se vođenjem i organizacijom rada timova te podrškom školama pri uvođenju IKT usluga. Sudjelovala je u nizu CARNET-ovih projekata za škole, vodila je projekt e-Dnevnik, organizirala korisničku podršku u projektu Online upisi u srednje škole, a u projektu e-Škole posvećena je podršci školama i izgradnji zajednice praktičara. U okviru Službe za korisnike u posebnom joj je fokusu program edukacije suradnika na CARNET-ovom Heldesku te praćenje njihovog razvoja.

Tina Marković
CARNET
Croatia

Tina Marković radi na mjestu experta u Odjelu za podršku korisnicima. Posjeduje višegodišnje iskustvo u vođenju europskih projekata te u provođenju projektnih aktivnosti koje imaju za cilj popularizirati primjenu informacijsko komunikacijske tehnologije u obrazovanju te integraciju inovativnih metoda u učenju i poučavanju. Zadnjih pet godina vodi projekte Scientix i DOTS(Development of transversal skill in STEM) čiji je cilj popularizacija prirodoslovnih predmeta kod nastavnika osnovnih i srednjih škola te stvaranje zajednice praktičara svih STEM nastavnika u zemljama članicama EU. Članica je i programskog odbora Znanstvenog piknika u kojem CARNET sudjeluje od 2015. godine kao jedan od organizatora. U projektu e-Škole sudjeluje u dijelu koji se bavi uređenjem i opremanjem Regionalnih obrazovnih centara (ROC) u 15 škola odabranih putem javng poziva. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer Poslovna informatika. Završila je CARNET-ovu E-learning akademiju i stekla licencu projektnog menadžera.

Antonia Strunje
CARNET
Croatia

Antonia Strunje radi na mjestu višeg suradnika u Odjelu podrške korisnicima u CARNET-u. Suradnja s ustanovama članicama, briga oko servisa i usluga te njihova implementacija na ustanove čine okosnicu na kojoj se bazira njen posao. Veliko iskustvo rada sa školama stekla je sudjelovanjem na projektima e-Dnevnik, e-Upisi te e-Škole kroz koje je napravljen napredak u implementaciji informacijsko komunikacijskih tehnologija u obrazovni sustav Republike Hrvatske. Sustavnom analizom prati kvalitetu rada CARNET-ovog Helpdeska te daje smjernice za poboljšanje CARNET-ovih usluga kao i same podrške. Diplomirani je filozof i profesor povijesti, a uz razne certificirane programe završila je i CARNET-ovu E-learning akademiju.

Potrebno predznanje:
- nije potrebno prethodno znanje, no poželjno je iskustvo u timskom radu

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2021 Zakon Group LLC