Session Chair: Ivana Fastić - Pajk, CARNETCARNET ID - HUSO 2.0 sustav nove generacijeDarko Parić; Ivana Fastić-Pajk; Iva Jug; Boris Brdarić; Tomislav Volarić; Daniel Vasić; Hrvoje Ljubić; Robert Rozić
Session Chair: Ivana Brozović, Gimnazija i strukovna škola Bernardina FrankopanaDeficitarnost broja STEM nastavnikaIvana Brozović; Ivanka Matešić; Dragan Sabljak; Hrvoje Magdić; Bojana Jovetić Grba
Znanstvena sekcija: postdigitalna znanost i obrazovanje (en)
Znanstvena sekcija: postdigitalna znanost i obrazovanje (en)
Digitalna zrelost
Šibenik 1 / stream
Šibenik 2 / stream
Šibenik 3 / stream
Šibenik 4 / stream
Šibenik 5
Šibenik 6
Šibenik 9
Šibenik 10 / stream
Šibenik 11
Zlarin
Kornati / stream
Žirje / stream
Event room Jure
Session Chair: Marko Matijević, Srednja.hr
Nina Begičević Ređep (fakultet organizacije i informatike - FOI), Marin Trošelj (STEMI), Hrvoje Bakić (Ministarstvo znanosti i obrazovanja - MZO), Josip Burušić (Institut društvenih znanosti Ivo Pilar)
Session Chair: Una Pale, Swiss Federal Institute of Technology LausanneIzvanškolske STEM prilike za učenikeUna Pale; Lucija Relić; Mislav Brnetić; Tomislav Jagušt; Ana Sović Kržić; Mario Borna Mjertan; Marko Radolović ; Petar Čuček ; Magdalena Živković
Session Chair: Una Pale, Swiss Federal Institute of Technology LausannePodcasti i blogovi kao edukacijski medijUna Pale; Deni Nurkić; Dario Bojanjac; Laura Busak
Znanstvena sekcija: postdigitalna znanost i obrazovanje (en)
Znanstvena sekcija: postdigitalna znanost i obrazovanje (en)
Digitalna zrelost
Šibenik 1 / stream
Šibenik 2 / stream
Šibenik 3 / stream
Šibenik 4 / stream
Šibenik 5
Šibenik 6
Šibenik 9
Šibenik 10 / stream
Šibenik 11
Zlarin
Kornati / stream
Žirje / stream
Event room Jure
Session Chair: Klara Bilić Meštrić, CARNET
Pozvano predavanje: Antonija Bilić Arar (Netokracija) "Podučavati generaciju Z: Može li nam TikTok pomoći?"
Pozvano predavanje: Dina Mehmedbegović Smith (Institue of Education, UCL) "Razmišljanja sveučilišne profesorice o preživljavanju u pandemiji i prelasku na online rad: naučene lekcije i dugoročni učinak"